Pages

Wednesday, August 6, 2008

Diriku Sedih dalam Kebingungan

Assalamalaikum wbt
Ke hadrat rakan2 yg ku kasihi..mungkin ini satu luahan rasa seorg mnusia biasa..namun aku juga berhati dan berperasaan...aku...aku..aku..bunyinya..cukup biasa..ttp aku kali ini agak hampa...hampa dgn apa yg terjadi..sehampa-hampanya...aku sedar diriku ini x sehebat mereka...diriku x sehandal kamu...diriku hya org biasa tanpa sebrg klbihn...nmun..mgapa ini harus berlaku padaku...adakah aku ini ibarat angin..sntiasa cuba utk mnngkan yg lain..ttp sentiasa dipertikai..hmm...kdg2..angin mnyejukkan..kdg2 angin menyusahkan..kdg2..angin juga meloyakan..hehehe....tp aku mmg hmpa..walaubgaimanapun angin ttp bertiup..tp pernahkan kita igt akan angin..hmmm..angin...ya..ANGIN...hmmm..aku syg padamu kawan2..kemanakh kamu semua mghilang...saat ini..aku btul2 memerlukan sokongn..diriku terumbang ambing..aku tkut wahai sahabat2ku..andai diri terhanyut d lembah dosa dan maksiat...kerana..persekitaranku..x dapat ku kawal..apa yg pernah ku pelajari telah ku aplikasi..tapi..aku x berdaya..hanya dapat mmbnci dgn hati...dtambah pula hati yg kecewa...anyway thx to fikri indra..i luv u my friend..really miss all my friends..there is no other friends greater than you all..KISASian is d best f0r me..aku hairan kawan..aku hairan...kita bnggakan ukhuwwah kta..nmun sedarkah..ramai yg dilupakan...hmm...anywy..MAMU is d best friend ever...where is he????he's in penang..but where????hmmm..azhaar..thx 4 d info..really appreciate it....friends..i need your help..aku mkin x berdaya..diriku mkin goyah....tiang agama jadi taruhan..aku bingung...
really need you all...for d sake of reimproving myself and my surroundings..i'm a bad boy now

7 comments:

dnasura said...

assalamualaikum fikri,
mungkin disebabkan ada persamaan dgn sy, maka sy selalu mengikuti post2 awk.. cuma sedikit musykil..apa maksudnya "i'm a bad boy now"? mungkin boleh berkongsi cerita?

FIKRI NAZARI said...

wslm dnasura..
dulu sy rajin sgt g masjid sume..skg..hampehhhhhhhhhh.....arghhhhhhhh

AiMaN KiSaH said...

bro fikri
long time no see
apa cer skrg nih??
cuba cerita skit,,klu2 bleh tlg
ak pn la ni tk busy sgt
klu ada apa2 call pn bleh,
ikut la...
no ak 0194156440
ok....tq

dnasura said...

hmm. kdg2 environment bukan dlm kawalan kite..selagi mana kaki ni jejak ke bumi,roh masih d jasad. selama itu masih ada ruang untuk beribadat. masih belum terlambat kan? semoga berjaya.

FIKRI NAZARI said...

hmm..thx 4 your support..btw..sape awak nie ek???

inna qalaqnakum min zakarin waunsa..wajaalnakum syu'uban waqabaila litaarafu..Al-Hujurat

salam perkenalan~

dnasura said...

fikri, sy org biasa je fikri. org yg baru terngadah dr kesilapan. keadaan sekeliling yg mendesak selalu membuatkan sy silap dlm membuat keputusan haluan hidup. kesilapan yg paling besar dan xleh di baiki lagi. btw, terima kasih atas cerita2 awk. semoga jd iktibar bg sy.

FIKRI NAZARI said...

really want to know u dnasura..