Pages

Saturday, May 24, 2008

Amin & Safwan Amran

Assalamualaikum wbt

Hari nie..hmm,,Dzulamin n Safwan Amran telah berkunjung ke rumahku..hmm..dorg datang kejap je..tapi ktorg sempat la g meronda...pnat gak r..dari kul 10.00 pg..aku bawak dorg g umah astu g meronda sana sini kan..aku sempat laa solat jemaah kat umah aku berimamkan Imam Amin B305..hehehehe..hmm..astu ktorg gerak g jalan2..dalam kul 3..

our 1st destination

Sunway Carnival Mall~

b4 samapai sane...hahaha..ni yg lawak nie..ktorg ade satu mase tu..nak g bundle berhampiran la kononnye..astu aku terlanggar tgn sorg makcik yg sedang berjalan dengan pnuh gaya tersendiri..n dy meng ushar pelik ktorg..hahaha..peristiwa langgar dan lari..lawak2.. ktorg trus x jadi la pg bundle tu..hehe..astu staright g our destination..datang sini melepak2..jalan2..merepek2..tgok2 enset..hmm..sempat laa aku beramah mesra ngn dorg..hehe..amin segak dgn long sleeve dy..hehehe..si safwan lak pakai baju blue toms..hahaha

astu ktorg cargas g Ferry...
safwan ne pow..RM7.70
hehehe..HALAL-dy cakap

ferry in action






hmm~pulau cam nak ujan time nie..mendung sket..dah dekat maghrib sbnarnye nie


hahaha~i looks fat...watever...xde..aku x gmok hahahaha
nape safwan cam cover je..hehehe


Amin senyum sokmo~

sampai je pulau ktorg trus gerak g Queensbay Mall...g solat Asar sume..trus g cari makan..mule2 g makan roti=donut=roti bulu(safwan la pggil) astu amin lapar agi..trus straight to McD..Amin lapar gile..hahaha..sian dy...hmmm..astu.ade satu kes..hehehe..dsbbkan nie..ktorg xleh g jalan2 kat Queensbay...arghhh

ktorg dah tye si muslimat sorg nie..nak g umah dy kat batu maung..ktorg cakap nak g umah dy leh x???astu dy hntar msg..mai laa ramai2..dah ktorg setengah jalan..dy g halau ktorg lak..siot je..hahaha..tp she seems to be cuak...hahaha..itu yg best..pastu..ktorg balik dgn pnuh kdukaan..hmm~ktorg balik ikut jambatan..atas permintaan amin...

astu sume blik umah aku...bniat utk tgok org race kete..drag 4 d night..hahah..malangnye..xde owg race..ai yg pling bersemangat dah terlentok awal2 agi tggu dorg race..wat slack je..astu aku laa yg g race..ngn sbijik wira nie..hahah..KANCIL850 VS WIRA1600..mampos nak mng..2x ganda tu CC dy..dahla WiRA tu modified sume...hmm..ok laa..wassalam

1 comments:

*NUHA* said...

qeensbay jugak..!
haha..aku g penang ritu..
jln situ2 jew..aduih~
mne tmpt mnarik di penang?
kahkah!