Pages

Friday, May 16, 2008

Tagged!!!~hmmm

Assalamualaikum wbt

~ni dah kne tag lak...hmmm...ok2..aku tulis laa k...aku x bape pandai bab2 nie..haha..ok2 aku cube k..hope aiman puas hati n aiman 'kisah' k..hehehe

~5 hadiah ek...

1-laptop..ape pon xpe..nnt aku wat sniri bg jadi sempoi2..hahaha..anip shabudin ade..boleh minx tolong..hehehehehe...tp..mne layan sony VAIO..Apple r..

2-hmmmm..aku nak enset baru...sony ericsson k850i...waaaa..tapi x cukup duit lagi...eh xde duit..bkan x cukup...adusss...


3-keta Nissan Nismo Z @350z....refer sini laa...


4-videocam..sniri..hmm...klw leh nk yg waterproff laaa..leh masuk dlm air nye...hehehe
(ngade2 tul)..~malas nak upload gmbar

5-hmm..nak ray-ban ....x nak spec itam murah2..hehehe..yelaaa..dah jadi driver skg nie..huhuhuh..dah kte hadiah kan...hahahaha..(bajet anak org kaye aku nie)..



sebabnye lak...
1-hmmm..yelaaaku nie...mmg ske surf net..lawan pool kat YM...ade pc sng..nak minx dwet kat mama aku ke..hahaha..CiMB Clicks..hehehe

2-actually..enset sabun aku da rosak..nnt tggu duit allowance UIA laa..hehehe..astu boleh laa tag mama aku sket..tambah2..enset aku da rosak truk..campur hang lagi..ni da pakai enset cap ayam je..hehehe

3-haaa...sape tgok KL DRIFT or KL MENJERIT the SERIES kat tv3 tue mesti tahu kete nie..yg Rizal AF5 naek tuu..actually aku dulu pnah cakap kat mama aku..mse tu kat pamern keta..mama kau nak bli MITSUBUSHI LANCER 2.0 GT..tp x bli lagi pon..aku cakap ceni..

"mama..o0o..mama..lawa x keta nie??"

mama aku jawab

"lawaaaa... awatnya???hmm..hg bukn ada duit pon nak bli.."

"jangan dok mimpi laa..."

astu aku sedey gle..n aku harap ade laa org nak bgi aku hadiah kete nie..hahaha

4-actually aku da slalu ne panggil jadi cameraman..tap slau xleh pg..coz v.cam yg kat umah tu..abah aku punye n dy x bagi bawak..mahal katanya....haha...klw de v.cam sniri..boleh laa tangkap2 gambar...haaa..baru best..klw waterproof kna..leh bawak masuk air terjun...haaa..lagi gempak..masuk laut sume..klw atas darat sume owg reti tgkap...

5-hahaha..yg ni paling best..abg aku sume dah ade rayban..coz da jadi driver..kre cam tradition laa..dalam family aku..a driver needs a rayban...hmm..nnt dapat la..hehehe...


~5 impression yg aku admire...

aku pon aku x paham...ape laa yg korg nak nie..maksudnye..hmm..ok2 aku try ek..
aku wat more on 5 impession to the ones that I will admire..( tiru aiman yg meniru akmal...)

1. open-minded
2. cheerful
3. supportive and helpful
4. caring and sharing..(cam knal je..blog spe nie??)
5. friendly

actually..camne pon aku suke..tap klw ade 5 d atas..lagi suke n..4 sure..a person who be his/her own self...


~5 invention yg best..hmmm

1. cip
-klw xde cip kan..xdelaa sume bnde2 yg best2..cam computer..tv..pda..enset..tul x..hmmm~

2. enjin sebuah kereta
-hmm..yelaa..a car engine..aku pikir kan..cene laa org boleh invent engine keta..klw nak ikutkan..xbdaya klau nak pikir...cube laa pikir..dari keta binatang2 (lembu,keldai,kuda)..bertukar ke enjin...hmmmm~

3.pyramid
-arkitek2 dunai pon xtw..cene laa imhotep buat..hmmm~

4.LCD screen
-satu lagi..cene laa dorg wat LCD screen ek...cene dorg pikir..xke plik pmikiran dorg..hahahaha..really kreatif laa...hmmm~

5.Blog
-cene laa dorg wat blog2 nie..haa..sape invent bl0g???...mesti x ramai yg thu..yg dorg thu pon blogger paling faymes kat Malaysia Raja Petra Kamaruddin..hmmm~


~5 most hated .....yg ni laa aku susah sket nie...

1.org yg ske amek org punye..tap yg dy punye kedekut...haa..samela ngn org yg kite wat lawak ngn dy x leh..dy wat kat kite xpe..lebey kurg camtu laa...paham2 sniri laa ek

2.manusia yg pnakut..yakni x brani mngatakn yg hak n menidakkan yg bathil..x brani cakap dpan2...kutuk2 blkg..ish3..xsuke2...

3.x suke dicabar..yelaa..sbb aku i pantang dcabar..klw dcabar je pape..mst aku wat nye..dangerous maaa...bleh jejas diri sndiri

4.bile aku cakap..astu org wat x dgr..hahahah..~dah kehabisan idea...

5.hmm..being fat..waaaaaaaaaaaaaaa...n0o0o0o0o0.....~xpe2 aku da kurus


TAGGED ACCOMPLISHED~

...hmmm...nak knekan sape ek...

sorang jela....AMMAR ROSLI...D103(06/07)

2 comments:

Akmal Hayat said...

hu3...siap pun no??

post hari guru bler nk cyap??

FIKRI NAZARI said...

akmal2..aku da siap awai2 lagi..tp..edit gambaq lambat sgt..
pastu recheck lgi..huhuhu...aku x pandai bermadah cam hg