Pages

Wednesday, May 14, 2008

MDSSK~kisas0607-munzir jamil

Assalamualaikum wbt

hmmm~cite sal kat masjid lagi...tp ni xde mamu...klw ade pon watak sampingn je..hahaha..watak dy ialah..jeng3..(ni atas keizinan tuan punye badan n saranan dy..hahaha)..




MUNZIR IN DA HOUSE....


  • MUNZIR JAMIL..
  • SMKA SHAMS..
  • A104..
  • 408/501
  • 12A(???)
  • dak lompat PTS (PENILAIAN TAHAP SATU)..x padan ngn mude..hahahaha...
  • ske g NTD..masalah nie
  • hav a real damn secret wit me..(",)


ok...aku mulekan cite aku nie...



d story begins here...

aku nie..seperti yg dktahui umum oleh masyarakat KISAS..x pandai langsung addmath...sedgkan si munzir ni power gile..satu hari..aku g slow talk ngn dy...mase tu time prep mlm...x mule lagi pon..bru abes isya' n bru nka gerak


aku: munzir..ko nk ikut aku x???

munzir: nak pg mne lak nie???aduss ko nie..PPT dah dekat doe

aku: alaaa..kte g stdy laaa..tp tmpat owg len x stdy

munzir: waa..cambest je..hmm..katne2???

aku: bukan je cambest..jap g kte leh g makan NTD sume skli haa...confirm slmt

munzir: aku g canteen jap..lapar doe..jap g aku balik asrama balik...k..ko tggu kat sini taw

aku: ok..cepat sket..ko ni asyik makan jee...

astu..selepas dy g hntam baksi ke ape tah kat canteen dy pon dtg r kat pondok plwat kat blog THARIQ tu..dy bawak buku arab je..yg warna pink tu..aku bawak buku bio..addmath ngn arab..hahaha..bajet rajen r..astu ktorg pon gerak r..dalam perjalan..baru je jalan..n terserempk ngn Abg Brahim (chicken wing)..munzir dah cuak..

"weyh..ko ni biar btul..nak fly g mne plak nie???cukup r doe kantoi ngn ustazah nik mahizan aritu...malu siottt"

hahaha..pnakut gak mamat best student ni...rilek r doe..haha..astu aku gtw r kte nka stdy kat masjid nie..ko ok ke..dgn x dsangka-sangka..munzir gtaw aku

"weyh..aku malu r ngn mamu tu..muke dah r cam garang jee..segan doeee.."

kko igt mamu tu kesah sgt ke haaa.huhuhu..dah sampai sane si munzir nie dah mule laaa..tdo laa apela..astu dy cakap..

"ko blajar lu..jap g kjut aku..ngntok doe..arab je x siap g nie..mkn td knyg gile...haa..bile nak g NTD.."


dah cakap knyg pon nk pg lagi..aku malas r nak leter pape..aku cakap..

"tdo r..aku nak bace BIO nie jap..lewat sket pg r"

dy pon mnruskan tdonye tanpa memikirkan masa depan..melihat keenakkan dy tdo..aku pon turut ngntok..n aku gerak dy..

"munzir..bgun weii..wei munzir..bgun r jap...nak tye soalan nie.."

sbnrnye x nak tye pape pon..dsebabkna ku cakap nk tye soalan..aku pon tye laa dy dah siap blum buku arab tu..dy ckap blumm..astu aku tye soalan2 addmath yg aku xleh jawab..dy wat senang gle r..mcm kcg je..skali je dy kre..siot tol..sampi kol satu gak r ktorg study..x rase lame pon..munzir tdo tu kjap je rsenye....hmmm..astu aku soh laa dy cite kat aku sal BIO...haaaa...ni yg masuk sindron ngntokism nie...dgn ngntok n x bsmngt nye dy pn cite..aku pun semakin lalok...astu aku cakap kat dy

"weyh..kite tido dulu r..japg kte bgun pepagi..study..haaa...cambest je..ok x?"

dsbbkan mngntok gile..dy pon stuju..

p/s
jgn mkn byk2 sblum study..nnt ngntok n jadi cam Munzir..jadi ape???jadi G***K..
heheheh...

astu kul bape tah..ktorg pon bgun..tetibe je mamu mai..cakap kat aku..

"ni hmpa nak balik dak nie??aku dah kunci pintu dah..nak balik habaq kat aku naa"


astu aku cakap...

"xpelaa mamu..stay sini je kot..kawan on cam ngntok sgt je ni..sat g klw nak blik kami rabat(panjat) pagaq laa"

start malam tu..aku jadi semakin rajin utk mmbaca buku..wat revision..ntah laa npe..myb sbb tgoq munzir yg relax tp result gempak tu kot..aku jadi tercabar..hmmm..ntah laa...tp..malam tu..aku xleh lupe..sbb mlm tu...aku dapat smgt bru nak stdy..nak blajr2 sume..haha..thx a lot to munzir..

dari malam tu sampai dekat2 SPM..aku stdy kat masjid je...jarang laa pg klas..borg yg kne sain tu slalunye sain time maghrib o x sain lgsung..hahahah...i am really sorry miss lin & miss lini..

dats all yg aku igt.aku da minx prmisi munzir utk post nie..hahaha...dy cakap..

"sile2..bg aku faymes..hahahaha"

9 comments:

c's said...

Salam..

ehermm.. igt kot, Fikri MMU ke?? heh.. xpekan akk menyibuk komen kat sini jerk..

haNnaNcayuNK said...

kali ni aku baca wehh,
haha.. addmath aku pon cangkul gak,
wat camner tadak sifu cam ko..
kalo munzir pi skolah aku, agak2
aku boleh dapat A1 kot.. haha

F@tmie Nordin said...

hahaha..

syok bce cter ko ni..
inspiring..
haha..
hmm..
satu aku nk hbaq kt hang..
sume ade kekuatan n kelemahan sndri..
tp wlaumcmne pn, we shld be proud of ourself k?
tp jgn bsaq kapla na? hihi..
i will pray dat u will succeed in evrythng u do..

eh.. pnjg lak komen ^_^

hanifi aizat said...

Cuba teka ,bile Munzir betul2 study?
Hah,soklan cepu emas.

FIKRI NAZARI said...

to-kak radin
ye..fikri MMU
igt lagi ek

to-hannacayunk
dy dak pandai laa..huhuhuhu...
bgus gak r suke ajar aku

to-fahmi
i'll try ye ..hmm..thx 4 d advice..

to-hanifi
xtaw r plk..ble ek??

hmm~

rahmat yusof said...

hahaha...
interesting story...

FIKRI NAZARI said...

to-rahmat...

rerajin meh bace agi laa...gudluck in evyth..aku sntiasa doakn kgkawan sume..insya-Allah..

jet said...

salam
'''best'''
''pandai-pandai'''
gud luck

munzir said...

jgn caye...
cter tpu..
ha3